Forumdaki Üyeleri Tanıtın

  • Vintersaga Havacılığı seven, bu yüzden de Tam sevdiğim insan tiplemesine uygun forumun moderatölerinden birisi. ve Ayrıca Forum kurallarına uyulmamasını hiç sevmez. Tam bir kural aşığıdır :evil:

    :saint:


    Bu arada ben mi kuralcıyım, yok değilimdir heralde ya. Kuralcı mıyım yoksa? Yok değilim, değilim. Yani kısmen. Değilimdir heralde ya. :hfyeni (18):

    There was a time when more meant better. When everything meant everything. Times change...



  • OgeBe_03 guzel sozlere tesekkurler, estf bizden cok daha degerli cok daha iyi isini yapan bilim insanlari varken biz neyiz? Amacimiz ulkemize ve insanliga hizmet, umarimda bunu basarabilirim.


    Buarada ne guzel yemekler onlar, afyonda akrabalar var sucuk ve kaymak konusunda kesinlikle katiliyorum ama afyon lokumuda kenara atilmaz hani;))


    Kokorecten ve muhabbetinden hazimsizlik cekenlerden sonra bide sucuk donere girersek butun sene yemek konusuruz haha;)) Bursaya geliyorum afyon cok daha yakin, nasip kismet diyelim orala gelmek..


    Buarada Vintersaga kuralci oldugunu hic dusunmuyorum ama kurallara uyulmasini nazik bir dille soyledigin icin seviliyorsun;))

  • Zaten iş biraz da makara, ama kuralcı olmak güzeldir. Kuralcı'dan kastım da forumda kurala uymayanları dediğiniz gibi bir dille uyarması. :)

  • Ya hu bizim bir zamanlar ege sorumlusu ahmet45 vardı. Nerelerde o

    Ben açık açık yazayım kendisi bir süre bizim siteye küfretmekle bir süre bizlere hakaret etmekle meşguldü. Sanirim bu ara o mesguliyeti azıcık düştü. Bir daha uğramam dediği sitenin kapısından ayrilmadigini da söyledikleriyle tescil etmiştir. Olan oldu kalan sağlar bizimdir. Fazla ustelemeye gerek yok. Diğerleri gibi yok olmaya mahkum. Daha fazla sorunuz var ise özelden yazabilirsiniz.

  • Eskiden olsa buraya yazacak çok üye olurdu da maalesef zaman içerisinde beni hayal kırıklığına uğratan arkadaşlar oldu canları sağolsun. Şu sıralar Ulu Afyonlular KarTutkusu03 ile OgeBe_03 ve Karadenizli mi İç Anadolulu mu bir türlü karar veremediğim Abdullah7838 dışında pek muhabbet ettiğim kimse yok. Great Khan sosyal hayatta hiç tanışmadığım biri olsa da sevdiğim bir kişilik tahmin sistemimiz benzer Samsun-Trabzon meselesi benzer sayamadığım çok ortak yönümüz var ismimizi bile karıştıran olmuştu zamanında :D Benim gibi yönetimle arası limoni :)


    Yanlış anlaşılmaya mahal vermesin ama Narsil yani Baybars abi de yeöneticiliği bıraktıktan sonra bana daha samimi gelmeye başladı sanki üzerindeki yükten kurtulmuş gibi kendisini daha aktif görür olduk. Akademisyen olarak örnek aldığım kişilerden biri bir gün belki ben de akademisyen olurum alanlarımız farklı olsa da... :)