Deprem Bildirim Konusu

Meteorolojik Model Güncelleme Saatleri
06:30-08:15 (GFS Sabah)
09:00-10:00 (ECMWF Sabah)
12:30-14:15 (GFS Öğlen)
18:30-20:15 (GFS Akşam)
21:00-22:00 (ECMWF Akşam)
00:30-02:15 (GFS Gece)
  • Her afette böyle olmak zorunda mı? Yangın çıkar söndürülemez sel olur coğrafı konum derler deprem olur kader derler o kadar sıkıldım ki. Bu vicdansızlığın sorumlularına da sıra gelir elbet.

  • Hocam ben ilk andan bahsediyorum ya, dun sabah oldu deprem. Öğlen videoları izledik, hic kar mar yoktu. Geç kalındı maalesef

    Kardeşim deprem olunan yerlerdeki arama kurtarma ekipleri de enkaz altında. Diğer illerden gelenler de ancak organize oldular. Çok çok büyük alanda afet olduğu için yetersiz kalıyor. Dışardan gelen ekipler yeni yeni geçiyorlar. Önceki depremlere bakarak geç kalindigini söylüyoruz ama bu seferki durum bambaşka. Elbistan da mesela inanılmaz kar var yollar kapalı kar ve depremden. Hava ulaşımı Yok. Çevre illerden destek gelemiyor zaten oralar yıkık. Deprem vurduğu yeri komple yıkmış. 99 depremi bile böyle değildi. Hepsinden kötüsü hava soğuk. Organize olmaya zaman tanımıyor bu durum malesef.

  • Kardeşim deprem olunan yerlerdeki arama kurtarma ekipleri de enkaz altında. Diğer illerden gelenler de ancak organize oldular. Çok çok büyük alanda afet olduğu için yetersiz kalıyor. Dışardan gelen ekipler yeni yeni geçiyorlar. Önceki depremlere bakarak geç kalindigini söylüyoruz ama bu seferki durum bambaşka. Elbistan da mesela inanılmaz kar var yollar kapalı kar ve depremden. Hava ulaşımı Yok. Çevre illerden destek gelemiyor zaten oralar yıkık. Deprem vurduğu yeri komple yıkmış. 99 depremi bile böyle değildi. Hepsinden kötüsü hava soğuk. Organize olmaya zaman tanımıyor bu durum malesef.

    Hava ulaşımı neden yok hocam?

    Diyarbakır askeri havalimanında, adana incirlikte helikopterler neden yatıyor?


  • 😟😟😡😡😡😡😡😡

    Bu da çok büyük skandal bu arada. Baksan bu yepyeni bina hiçbir şey olmaz dersin ama artık temel mi yetersiz malzemeden mi kısmışlarsa şerefsizler hiçbir şeye güvenim kalmadı.

  • Bu da çok büyük skandal bu arada. Baksan bu yepyeni bina hiçbir şey olmaz dersin ama artık temel mi yetersiz malzemeden mi kısmışlarsa şerefsizler hiç bir şeye güvenim kalmadı.

    Ya tek şunu söyleyeceğim, İnşallah İstanbul'da yeni yapılan binalarda böyle değildir. Çünkü acayip yüksek binalar yapılıyor bir de yani.

  • Depremde ,enkaz altında yardım bekleyenlerin ahı, bizi yutar. Biz daha iflah olmayız. Azıcık Allah korkusu olanların, hala vakit varken ,yaşama şansı az da olsa devam eden bu insanlara ,her türlü yardımı ayrımsız şekilde yapması gerekiyor.

  • Ya tek şunu söyleyeceğim, İnşallah İstanbul'da yeni yapılan binalarda böyle değildir. Çünkü acayip yüksek binalar yapılıyor bir de yani.

    Kesinlikle katılıyorum. Şu anda ben bile o binalardan birinde oturuyorum, Ümraniye gibi bir zeminde olmak insanı bir nebze rahatlatıyor ama hele ki güney ilçelerde o tarz binalardan hatta daha yükseklerinden çok fazla var sürpriz yumurta gibi deprem yaşanmadan öğrenemeyeceğiz ne durumdalar.

  • Maraş çok kötü yüzlerce bina yok insanlar bağlıyor hiçbir yardım yok yakıt yok sığınacak yer yok yardım çağrısı yapın lütfen maraş çok kötü

    rk23_kgigf-123rk23_kgigf-123

  • Kesinlikle katılıyorum. Şu anda ben bile o binalardan birinde oturuyorum, Ümraniye gibi bir zeminde olmak insanı bir nebze rahatlatıyor ama hele ki güney ilçelerde o tarz binalardan hatta daha yükseklerinden çok fazla var sürpriz yumurta gibi deprem yaşanmadan öğrenemeyeceğiz ne durumdalar.

    Hocam düşünün ki kurtulduk, arabamız var. Bayramda bu millet İstanbul'dan çıkamıyor, deprem olduğunda nasıl çıkacak? En önemli soru yardım nasıl gelecek? Daha biz buraya yardımı zor götürüyoruz. Kabul ediyorum hava şartları vs. Ama en kötü duruma hazırlıklı olmalıydık. Şu an da gözüken maalesef plan yok gibi duruyor.



  • Ben anlayamıyorum, neyi aklamaya çalışıyorsunuz. İçinden geçtiğimiz süreç acizlik. Kendiniz kanıyorsunuz, milleti kandırmaya çalışmayın. Bariz şekilde kurumlarımız, afet yönetimimiz, kriz yönetimimiz sınıfta kalmış hatta küme düşmüştür. Gözleri ateş saçan yetkililer, resmen milletle dalga geçiyor.


    Bak bu yazıyı çerçeveletip duvara asmak lazım. karasah eline sağlık. Durum bu kadar net özetlenebilirdi...

  • Hocam düşünün ki kurtulduk, arabamız var. Bayramda bu millet İstanbul'dan çıkamıyor, deprem olduğunda nasıl çıkacak? En önemli soru yardım nasıl gelecek? Daha biz buraya yardımı zor götürüyoruz. Kabul ediyorum hava şartları vs. Ama en kötü duruma hazırlıklı olmalıydık. Şu an da gözüken maalesef plan yok gibi duruyor.

    Zaten etkili bir plan olduğuna inanmıyorum ben hocam 7.2 ve üstünde şiddette gerçekleşen bir depremde İstanbul'da yapılacak en iyi şey şehirden çıkmak tabi o da zor siz de haklısınız. Mesela biz ailecek Şile'nin köyleri üzerinden bir kaçış rotası hazırladık kendimize size de tavsiyem böyle bir rota hazırlamanız.