Posts by ldr1907

    Pazar sabahı kargalar kahvaltı yapmadan işe gidiyorum. Ulan ne zoruma gidiyor var ya ama Salı günü ben yatarken millet işe gidiyor. Zevkten dört köşe oluyorum 😂

    Benim de kişisel zevkim Pazar günü çalışmadığım halde alarmı kurup, sabah çaldıktan sonra ohh be bugün iş yok diyerek tekrar sıcacık yatağımda uykuya dalmak. Böyle şeylerle kendimizi avutuyoruz işte. :D

    Haftada 6 gün çalışıyoruz. İnsanlık dışı artık bu ya bıktım. 6 gün yoğun çalış geriye bir gün pazar kalsın. O günde yorgunluktan malak gibi yatarak geçir, sonra ertesi gün yine iş başı. Böyle bir hayattan nasıl zevk alabilir insan? Ülkede milyonlarca insan böyle yaşıyor. 7 gün çalışan da var gerçi. Bazı ülkeler haftada 4 gün mesaiye geçiyor o kadar çok isterdim ki. Bizde patronlar elinden gelse Pazar günü de çalıştıracak. Yahu verimli çalışmadıktan sonra istersen 7/24 çalış ne anladım ki? Adam geçim sıkıntısından ve çalışmaktan ülkede ve dünyada ne oluyor haberi yok. Gözünü açamıyor ki sorgulasın. O kadar çalışmaya bari değse. Paranın değeri yok, her şeyi pahalı ve kalitesiz tüketiyoruz. Off daha çok şey var da anlatacak kime anlatacağız?

    Şu beklenen depreme sadece İstanbul depremi demekten vazgeçelim. Marmara denizi içerisinde 7 ve üzerindeki depremler başta istanbul olmak üzere, izmit, yalova, bursa, balıkesir, çanakkale ve tekirdağ illerinde etkili olacak.

    Hocam İstanbul tek başına bir ülke gibi. Tek başına İstanbul tüm Türkiye'ye yeter ama İstanbul gitti mi kim kurtaracak orası muamma.

    PergamoN Hocam 99 depreminde atım miktarı ne kadardı tam olarak? 6 metre falan diye duymuştum. Beklenen Marmara depreminde atımın miktarının 8-9 metreye ulaştığını falan okumuştum. Ve beklenen büyüklüğün 8'e yakın olabileceği söylendi. Doğruluk payı var mı sizce?

    Narsil Hocam haklısınız bence de öyle olacak. Marmara resmen bize geliyorum artık diyor. Okuduğum bir yazıdan da alıntı yapmak istiyorum. Yazar sizin gibi 2019 Silivri depreminin çok önemli bir işaret olduğunu vurgulamış.


    ''Bu çerçevede, 26 Eylül 2019 tarihinde Marmara Denizi'nde meydana gelmiş olan M5.8 büyüklüğündeki İstanbul–Silivri Depremi'nin bize sağladığı en önemli bilgi, KAFznin kuzey kolunun tamamına yakınında stresin dayanılmaz boyutlara ulaşarak bölgedeki tali (ikincil) fayları kırmaya başlaması olduğudur. Hatırlanacağı gibi bu deprem İstanbul'u çok korkutmuştu. Bundan sonra da ana şoka kadar geçen süre içerisinde İstanbulluların yüreğini ağzına getiren 5-6 adet "korkutan deprem" olmasını bekliyorum.


    Marmara Denizi’nde meydana gelmiş olan en son ciddi deprem olan M5.8 büyüklüğündeki İstanbul–Silivri Depremi’nin meydana geldiği lokasyonunda kırılmaya aday 4 fayın kuyrukları adeta birbirine değmektedir.

    KAFz'nin kuzey kolu üzerindeki faylarda aşırı ölçüde birikmiş stresin henüz kırılmadan kalmış birkaç tali fayı daha 5>M>6 depremler üreterek kırmasını bekliyorum. Bundan sonra da artık kaçınılmaz olarak sezon finali gelecektir.''

    Adalar M1.5

    Çınarcık 2.3

    Marmara Denizi hareketlenmeye başladı Düzce topu Marmara Denizine atmış görünüyor.

    Dün Okan Tüysüz Hoca bu depremle Marmara'nın uzak yakın alakası falan yok dedi. Celal Hoca çok kötü, İstanbul depremi çok yaklaştı diyor. Kime inanacağız biz de şaşırdık. Birkaç depremcik hep oluyor Marmara denizinde sorun değil. Ama sıklaşırsa kötü olabilir takip edelim bakalım.

    PergamoN Hocam büyük deprem olan bölgede stres boşalır ve en az 150-200 yıl deprem olmaz denir. Dün Okan Tüysüz Hoca'da televizyonda örnek verirken Erzincan 1939 da kırıldı bir daha büyük deprem olmaz gibi şeyler dedi. Peki o zaman 1992 Erzincan depremi neden oldu o kısmı anlamadım. Hani stres boşalmıştı ve uzun süre deprem olmayacaktı. Açıklar mısınız?