Orta ve Doğu Karadeniz Raporlar-Yorumlar

Meteorolojik Model Güncelleme Saatleri
06:30-08:15 (GFS Sabah)
09:00-10:00 (ECMWF Sabah)
12:30-14:15 (GFS Öğlen)
18:30-20:15 (GFS Akşam)
21:00-22:00 (ECMWF Akşam)
00:30-02:15 (GFS Gece)
  • Asgari ücret ve sigorta var mı 🤨

    6 sene deneme süren var 6 sene sonra seni beğenirsek sigorta + asgari ücret + öğlen yemeği bizden ama beğenmezsek tekrar 6 senelik deneme sürecin başlayacak😃

  • Nasılsınız kıymetli bölgedaşlarım hayatınız nasıl gidiyor? White Tiger28  Orasa  kuzeyin_oglu bu sene fındık ne durumda olur üstadlar? Allah bilir orasını orası ayrida siz yaşamış görmüş adamlarsiniz eski Topraksınız.

    Hasoo dur bakalım biz daha 18 e yeni girdik.Fındık işine gelince trabzonlular pek anlamaz bence işin ustaları burda😂

  • Nasılsınız kıymetli bölgedaşlarım hayatınız nasıl gidiyor? White Tiger28  Orasa  kuzeyin_oglu bu sene fındık ne durumda olur üstadlar? Allah bilir orasını orası ayrida siz yaşamış görmüş adamlarsiniz eski Topraksınız.

    Ooo hasanım hoş geldin iyiyiz çok şükür seni sormalı 😊 fındık geçen seneye göre bu sene daha fazla gibi duruyor şimdilik iyi görünüyor rabbim devamına erdirir inşallah😊

  • Nasılsınız kıymetli bölgedaşlarım hayatınız nasıl gidiyor? White Tiger28  Orasa  kuzeyin_oglu bu sene fındık ne durumda olur üstadlar? Allah bilir orasını orası ayrida siz yaşamış görmüş adamlarsiniz eski Topraksınız.

    Hasan ben kuzeyin_oglu reisimdende küçüğüm 13 yaşındayım fındık işini pek bilmem🤣🤣 ama sorduğun için bir cevap vereyim keşke White Tiger28 bülent hocam gibi geçen seneye göre çok diyebilseydim ama geçen seneye göre çok olan ot. Ot istiyorsan bol bol ot var bu sene 3 kere ot biçeriz gibi bizde bülent hocamın ora gibi değil 4/5 çeşit fındık var bizdeki isimleriyle kara fındık zayıf yağlı fındık gayet iyi palaz seyrek çakıldak aslında iyi görünüyor gibi ama havalar soğuk gittiği için geç doğmuş daha kendini pek gösterememişti geçen hafta gezdim bahçeleri geçen seneye göre bir tık az olur gibi düşünüyorum ama tabi bir 10 gün falan sonra bir kere daha görüp ona göre yorum yapmak daha doğru olur

  • Hasan ben kuzeyin_oglu reisimdende küçüğüm 13 yaşındayım fındık işini pek bilmem🤣🤣 ama sorduğun için bir cevap vereyim keşke White Tiger28 bülent hocam gibi geçen seneye göre çok diyebilseydim ama geçen seneye göre çok olan ot. Ot istiyorsan bol bol ot var bu sene 3 kere ot biçeriz gibi bizde bülent hocamın ora gibi değil 4/5 çeşit fındık var bizdeki isimleriyle kara fındık zayıf yağlı fındık gayet iyi palaz seyrek çakıldak aslında iyi görünüyor gibi ama havalar soğuk gittiği için geç doğmuş daha kendini pek gösterememişti geçen hafta gezdim bahçeleri geçen seneye göre bir tık az olur gibi düşünüyorum ama tabi bir 10 gün falan sonra bir kere daha görüp ona göre yorum yapmak daha doğru olur

    Abdullah hocam burdada rakımı yüksek yerlerde pek fındık yok orta ve sahil kesimlerde iyi görünüyor bu yıl bişey dikkatimi çekti bahçeden bahçeye fındıkta farklılık var buda büyük bir ihtimalle ya bakımından ( gübre ,ilaç vs ) yada kesim ve budamayla alakalı diye düşünüyorum.

  • Abdullah hocam burdada rakımı yüksek yerlerde pek fındık yok orta ve sahil kesimlerde iyi görünüyor bu yıl bişey dikkatimi çekti bahçeden bahçeye fındıkta farklılık var buda büyük bir ihtimalle ya bakımından ( gübre ,ilaç vs ) yada kesim ve budamayla alakalı diye düşünüyorum.

    Bakım değil hocam benim aynı bahcenin içinde bile farklılıklar var bakıyorsun bahçenin bir tafafında findık çok bir tafafında az bir tarafında orta bakım olsa aynı bahçe her yerine aynı bakım aynı gübre atıldı soğukla alakalı olduğunu düşünüyorum rüzgar alan yerlerin daha etkilendiğini az rüzgar alan yerlerin daha az etkilendiğini düşünüyorum hatta aynı ocakta ön tarafta kalan 2 dalda hiç fındık yokken arkada kalanlarda çok iyi fındık olduğunu bile gördüm

  • Bakım değil hocam benim aynı bahcenin içinde bile farklılıklar var bakıyorsun bahçenin bir tafafında findık çok bir tafafında az bir tarafında orta bakım olsa aynı bahçe her yerine aynı bakım aynı gübre atıldı soğukla alakalı olduğunu düşünüyorum rüzgar alan yerlerin daha etkilendiğini az rüzgar alan yerlerin daha az etkilendiğini düşünüyorum hatta aynı ocakta ön tarafta kalan 2 dalda hiç fındık yokken arkada kalanlarda çok iyi fındık olduğunu bile gördüm

    Yine doğru tespit.Bence😂

  • Ooo hasanım hoş geldin iyiyiz çok şükür seni sormalı 😊 fındık geçen seneye göre bu sene daha fazla gibi duruyor şimdilik iyi görünüyor rabbim devamına erdirir inşallah😊

    İyidir abi nasıl olsun ders iş güç öyle geçiniyoruz Allah'a şükür bu dönem zaten pek iyi ders işleyemedik eğitim online devam edince bakicaz artık.

  • Bugün beklemiyordum. Çorum adeta 30dkda yıkıldı üstümüzde kırmızı kütle oluştu yollar doludan beyaza büründü ufak tefek su baskınlar yaşandı karşımdaki anayol şuan göle dönmüş durumda dolu az az devam ediyor. Güneybatıdan yeni kütle girişi olacak.

  • Video ya da fotoğraf atamıyorum ama haber sitelerine düşer belki beklenmiyordu mgm de uyarı vermemişti olanlar ortada :) Mgm istasyonu yağışı da ölçmüyor en az 35 40mm düşmüştür 1 günde haziran ortalamasının yarısını yakaladık diyebilirim

  • Bugün gün içerisinde sinop samsunun iç kesimleri çorum civarları çok hareketli bir gün geçirecek gibi duruyor. Tedbirli olmak lazım. Kerem daha iyi bilir ben pek anlamam ama basitçe cape ve lı endesks değerleri aksiyon için çok iyi seviyede. Kazasız belasız bol aksiyonlu bir gün yaşamak ümidiyle