İstanbul Özel Raporlar-Yorumlar

  • Arkadaşlar bazı mesajları raporluyorsunuz ancak ben silmek için neden bulamıyorum. Olumsuz ya da size göre olumsuz ama durum belirten her mesajı raporlamayın, bir yazana bakın, ne demek istediğine bakın ondan sonra raporlamak için karar verin, her olumsuz yazı raporlanma sebebi değildir. Tarafımızca silinmesi gereken mesajları siliyoruz bilginize..

  • Hocam çok beklentiye girmemek en iyisi o zaman bence

    Çok beklentili bir sistem değildi ki zaten hocam. Kıyılar yağmur, KKY yüksekler KKY, kar şeklinde yağış alıyor.


    Sistem bence mevcut halinde de birçok sürprize gebe. Sabahta yazmıştım, öğlenden ziyade akşam saatlerini gözlemliyorum. Umarım herkes beyaz güzelliğe kavuşur.

    ->Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.


    ->Karşılaştığın herkes hakkında hiçbir şey bilmediğin bir savaşta savaşıyor. Nazik ol. Her zaman.

  • zaten boyle ucu ucuna sitemlerde istanbulun merkezi iyebilecegimiz yerlerde kar olmuyor her taraf deniz oldugundan dolayı . anca istanbulun catalca gibi kısmen karasal ile deniz iklimi arasaında kalmış kesimlerinde oluyor kar. istanbulda iyi kar olsa orda metre olur . bana gore bu sistem ortu bile yapmayacak gibime geliyor. şartlardan dolayı . hem zaman( şubat sonu) , hemde cografi konum dan dolayı .


    Bence bizim yanılgımız . o uzaktan gelen -16 -12 lerle gelen sitemlerin..onların goruldukleri yerlerde , kuzey enlemlerinde gecerli ve etkili oldukalrı oldukları . O sitemin bize inene kadar kuşa donecegini hesap ederek ( fire hesaplama ) , ona gore bir sistem beklemeliyiz heleki subatın sonu gibi bir tarihte.


    Daha basit bir ornekle .farzedelim yuruyerek seyahat eden bir adam adam moskovadan aldıgı 3 kilo buzu bulgaristan sınırına kadar hic erimeden getirebilir. ordan istanbula kadar buz falan kalmaz.


    Biz modelleri gorunce adam moskovadan 3 kilo buzla yola cıktı diyoruz ve sanıyoruzki o buz eriemden gelecek .. ama gelmiyor işte. hem dah aguneyde olmamız .etrafımızın denzi olması vs vs .

  • Ben sadece burdaki bazı arkadaşları hiç anlamıyorum kar yağınca gol gol diye söyleniyorlar en ufak bir durgunlukta beklentiye girmemek en iyisi sistem kuş oldu biraz sabredin arkadaşlar bu sistemden en fazla beklentimiz 5cm 10 cm arasıydı zaten sistemin bitmesine 1.5 gün var daha.

  • Enlem:41,1856
    Boylam:28,1575
    Gün Doğumu:07:52
    Gün Batımı:18:51


    ANLIK DURUM (23 Şubat - 13.14)

    Sillivri-İSTANBUL
    -1,2
    K.svg
    Kar Yağışlı

    Yağış
    1.66


    Rüzgar
    45 km/h