bu sistemi de batılaya batılaya Balkanlara kaptırmazsak ben de bir şey bilmiyorum.
Reis azor bu haldeyken balkanları bıraj kafkaslara gitmesin.
bu sistemi de batılaya batılaya Balkanlara kaptırmazsak ben de bir şey bilmiyorum.
Reis azor bu haldeyken balkanları bıraj kafkaslara gitmesin.
senin dediğn çok çok zor bu kaptırmığımız sistemler gibi değil
Eps daha dogulu
Eps daha dogulu
Bu sistem karadeniz sistemi yada kaçırırsak kafkaslar ve doğusu olur. Batı tehlikelisi çok az
Var mı gelişme beyler güzel haberler var mı ?
ve tarih ne zaman
giresun'da denizin üstünde gri bulutlar vardı birkaç saat önce. Neyin habercisi acaba
Reis azor bu haldeyken balkanları bıraj kafkaslara gitmesin.
Biz nelere şahit olduk bir bilsen Orta Asya'dan Orta Avrupa'ya kaydığını bile gördü bu gözler Sistemin gelmesine neredeyse 10 gün var daha çok değişecektir ECMWF 192h sistemin yine batılı girebileceğinin ilk işaretini verdi GFS'de ise doğu inadı var ki bu inattan vazgeçeceğini sanmıyorum diyagramda kötü durumda. Bu sistem son yıllardaki paterni incelersek ya Balkanlar - Romanya üzerinden ülkemize veyahut Balkanlar tarafına iniş yapacaktır ya da doğudan sıyırıp gidecektir Orta ve Doğu Karadeniz'in kaderi buna bağlı. Yani 31 Ocak sistemi gibi sadece bize yarayan bir durum beklemiyorum.
Biz nelere şahit olduk bir bilsen Orta Asya'dan Orta Avrupa'ya kaydığını bile gördü bu gözler Sistemin gelmesine neredeyse 10 gün var daha çok değişecektir ECMWF 192h sistemin yine batılı girebileceğinin ilk işaretini verdi GFS'de ise doğu inadı var ki bu inattan vazgeçeceğini sanmıyorum diyagramda kötü durumda. Bu sistem son yıllardaki paterni incelersek ya Balkanlar - Romanya üzerinden ülkemize veyahut Balkanlar tarafına iniş yapacaktır ya da doğudan sıyırıp gidecektir Orta ve Doğu Karadeniz'in kaderi buna bağlı. Yani 31 Ocak sistemi gibi sadece bize yarayan bir durum beklemiyorum.
Bize yarayan durum olacak demedim batı ihtimali zor. Karadeniz kıyıları %95 daha şanslı batıdan.
Bize yarayan durum olacak demedim batı ihtimali zor. Karadeniz kıyıları %95 daha şanslı batıdan.
Sen bekliyorsun demedim zaten ben bekliyorum!
ECMWF'nin görüntüsü şaibeli 168 ile 192 çalıştırmalarında atlas üzerinde ki YB alanının hareketleri normal değil.
Demek istediğim şu: Sistemin gelirse GEM gibi geleceğini düşünüyorum yani Marmara-Batı Karadeniz hattından giriş yapacaktır bu demek değil ki bize az kar yağacak. 5-8 Ocak 2015, 2016 Yılbaşı sistemleri de bu şekilde geldi en çok Karadeniz sahilleri yararlandı. Doğrudan Kırım veya Kafkaslar'dan inen bir sistem beklentim yok. Ya tamamen ıska geçecek bizi ya da dediğim rotadan inecek Romanya hattı bize 3 yıldır sıkıntı çıkarıyor bu sezon bile kaç tane sistemi eritti o yüzden Balkan tehlikesi de var diyorum. Hafta sonu daha net konuşuruz senaryolar üzerinden.
Sen bekliyorsun demedim zaten ben bekliyorum!
Bekle bakalım.
Demek istediğim şu: Sistemin gelirse GEM gibi geleceğini düşünüyorum yani Marmara-Batı Karadeniz hattından giriş yapacaktır bu demek değil ki bize az kar yağacak. 5-8 Ocak 2015, 2016 Yılbaşı sistemleri de bu şekilde geldi en çok Karadeniz sahilleri yararlandı. Doğrudan Kırım veya Kafkaslar'dan inen bir sistem beklentim yok. Ya tamamen ıska geçecek bizi ya da dediğim rotadan inecek Romanya hattı bize 3 yıldır sıkıntı çıkarıyor bu sezon bile kaç tane sistemi eritti o yüzden Balkan tehlikesi de var diyorum. Hafta sonu daha net konuşuruz senaryolar üzerinden.
Aynen katılıyorum her iki ihtimalde etkilenicez inşallah
Azor ybnin altında bulunan alçak basınç Azor'un genişlemesine ve güneye doğru yönelmesine yol açıyor. Bu yüzden dik bir şekilde çıkamayıp soğukları yatırıyor. Burada önemli olan Azor'un önüne ne kadar soğuk kattığı ve nereden giriş yaptığı. Azor yatay hal aldığı için soğukların dik bir şekilde inmesi imkansızlaşıyor.
halen tahminimde ısrarcıyım 1 şubata kadar olan tarih aralığında sahillerimizde kar görecektir.NOKTA
Gfs inat etti yine. Bakalım neler olacak.
Tamam gfs biraz tutarsız ama inadını sürdürürse tam olmasa da ECMWF yi etkiler,vade yaklaştıkça da orta yolu bulurlar gibi.
İnce ince kar atmaya başladı. Hava zehir gibi.