Futbola Dair Her Şey [2020/21]

HAVA FORUM SINIRLI ERİŞİM - DUYURU
Değerli ziyaretçilerimiz, sitemizdeki yenileme çalışmaları sebebiyle foruma erişim sınırlı şekilde sağlanmaktadır. Büyük bir çalışma yapmamızın sebebi forumda son zamanlarda çıkan hatalardır. Kış sezonuna sorunsuz şekilde girebilmemiz için gerekli olan bu çalışmaları bir hafta boyunca sürdüreceğiz. Forum, mesajlaşma trafiğinin sağlanması amacıyla açılmıştır, ancak çalışmalarımız bir hafta boyunca sürecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz...
  • Futbol konusuna yazmaktan çoğu kez uzak duruyorum.

    Fakat bir kaç kez yazmışımdır, o yüzden birçok arkadaşımız Fenerbahçeli olduğumu bilir. Ali koç geldiğinde öyle ümitlerim vardı ki, çok büyük hayal kırıklığına uğradım. Çünkü Aziz Yıldırım kadar bile doğrusu yok geldiğinden beri.

    Başakşehir yeni sempati duyduğum takım. Pandemi arasından sonra lig daha yeni başlarken, kafa kafaya 3 takım arasında şampiyonluğa en yakın takımın Başakşehir olduğunu söylemiştim. Çünkü Trabzon ve Galatasaray seyirciden yoksun mücadele edecektir ve hiç alışık değildi. Başakşehir ise zaten seyircisiz oynuyordu.

    Türk futbolunun kurtuluş reçetesi bana göre iki yoldan geçer, ya tüm takım taraftarları kendi takımını bırakıp içerde dışarda Başakşehir i destekleyecek, yada her kulüp Başakşehir gibi yönetilecek.

    Son olarak sürekli lige takım almak tam bir saçmalık. O zaman tff 1. Ligi lağvedip komple süper lige alsınlar, olsun bitsin.

  • External Content twitter.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Ne olacak şimdi yapılan transferlere lisans çıkmama durumu var mı? Dün canlı yayında kulüpler birliği toplantısı sonrası ali koç hiçbir planımız yok o limit yükselecek başka yolu yok dedi. Bakalım ne olacak.

  • External Content twitter.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    There was a time when more meant better. When everything meant everything. Times change...



  • External Content twitter.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Ne olacak şimdi yapılan transferlere lisans çıkmama durumu var mı? Dün canlı yayında kulüpler birliği toplantısı sonrası ali koç hiçbir planımız yok o limit yükselecek başka yolu yok dedi. Bakalım ne olacak.

    Hocam bizim ülkede özellikle 3 büyük nezdinde kolay kolay lisans çıkmama, puan silme gibi ağır cezalar uygulanamaz. Sebeplerini herkes biliyor az çok.


    Olay yine banka anlaşmasına gider, gerçekten FB bankalar birliği anlaşmasının aynısı veya daha iyisini baska bankalarla bulduysa TFF bu anlaşmayı kabul etmeli, o konuda haklı adamlar veya bankalar birliğiyle anlaşılacak.


    Ama geçen gün konuşulan gibi limitlerden ana para ödemesi kalksın, bizde kredi çekmeyelim, bankalarla anlaşmayalım vs durumu olursa o olmaz işte. Köyün bir akıllısı sen misin derler adama, 17 kulübe anlaşma imzalat sonra kredi işi komple limitten kalksın de.

    There was a time when more meant better. When everything meant everything. Times change...



  • 52 hafta var. 26 takımlı lig olsun. Futbolcular çarşamba günleri çarşı iznine çıksınlar. Hakem sayısı az gelirse 1 tane düdük çalan 1 tane Var hakemi yeter. Futbolda oyuncu değişikliği sınır kalksın. 4 devre halinde oynansın... İleride futbol fed. başkanı olacağıma inancım tam...

  • Vintersaga hocam benim anladığım şu. Ali Koç, koç holding'e ait Finansbank falan ile anlaşma yapmak istiyor. TFF bunu kabul etmiyor. Ya bizim ziraat vb bankalarla yada yurtdışında istediğiniz bir banka ile anlaşın size ait olmasın diyor. Ali Koç'ta sizle anlaşmam zaten 2 seneye kulüpler itiraz eder anlaşma bozulur, kimse borç ödemez bende boşa ödemek istemiyorum şimdiden diyor. İlla bulacaklar orta yolu mecbur.

  • Vintersaga hocam benim anladığım şu. Ali Koç, koç holding'e ait Finansbank falan ile anlaşma yapmak istiyor. TFF bunu kabul etmiyor. Ya bizim ziraat vb bankalarla yada yurtdışında istediğiniz bir banka ile anlaşın size ait olmasın diyor. Ali Koç'ta sizle anlaşmam zaten 2 seneye kulüpler itiraz eder anlaşma bozulur, kimse borç ödemez bende boşa ödemek istemiyorum şimdiden diyor. İlla bulacaklar orta yolu mecbur.

    Hocam sehven bi hata olmuş sanırım, Yapıkredi o banka. TFF o yüzden mi reddetti inanın bilmiyorum, ret sebebi belli değil. Ticari bir kaygı varsa bilememde normal şartlarda o anlaşmanın kabul edilip acilen şu limit mevzusunun Türk futbolunda gündemden düşmesi gerek.

    There was a time when more meant better. When everything meant everything. Times change...



  • Vintersaga hocam benim anladığım şu. Ali Koç, koç holding'e ait Finansbank falan ile anlaşma yapmak istiyor. TFF bunu kabul etmiyor. Ya bizim ziraat vb bankalarla yada yurtdışında istediğiniz bir banka ile anlaşın size ait olmasın diyor. Ali Koç'ta sizle anlaşmam zaten 2 seneye kulüpler itiraz eder anlaşma bozulur, kimse borç ödemez bende boşa ödemek istemiyorum şimdiden diyor. İlla bulacaklar orta yolu mecbur.

    Ali koc eger cikmazsa yine planlarimiz var dedi ama bunu bilen diger kulupler bizden ucuza futbolcu almak isteyeckler gibisine konustu.galiba vedat satilacak ayrica yapilandirma ya evet diyerek bu işi çözecekler