Konu Dışı [Genel Sohbet]

Meteorolojik Model Güncelleme Saatleri
06:30-08:15 (GFS Sabah)
09:00-10:00 (ECMWF Sabah)
12:30-14:15 (GFS Öğlen)
18:30-20:15 (GFS Akşam)
21:00-22:00 (ECMWF Akşam)
00:30-02:15 (GFS Gece)
  • Dolar'dan tarihi rekor! 4,98'i gördü

    Gece saatlerinde dolar ve euro tarihi rekorunu yeniledi. Saat gece 00:35 itibariyle ABD doları 4,98'e Euro'da 5,82 badına yükseldi.

    Kaynak:Bundle

  • Günaydın-Tünaydın herkese, gününüz güzel ve serin geçsin inşallah..

    VATAN NE TÜRKİYE’DİR TÜRKLERE NE TÜRKİSTAN VATAN BÜYÜK VE MÜEBBET BİR ÜLKEDİR TÜRKLERE TURAN

  • Derdimi Telekom müşteri ilişkilerine, Çorlu bölge müdürlüğüne anlatamadım,onun için biraz da sizin başınızı şişireyim :)


    yaklaşık 4 yıldan beri, yeni yapılan bir sitede oturuyorum. İlk bir yıl altyapı olmadığı için, "vinn" filan idare ettik.

    1 yılın sonunda fiber optik altyapısı kuruldu. Çok mutluyduk, hızlı internetimiz vardı, tivibu da kurdurmuştuk. kullanmasam da, sabit bir telefon vardı verdikleri pakette.


    ara sıra kesintiler filan olsa da, kısa süre içinde çözülüyor, mutlu bir beraberlik sürdürüyorduk.


    Ta ki 28 haziran gününe kadar. İnternet ve tivibu kesildi bir gece. ertesi sabah gelmeyince arıza yazdırdım ve " ta ta ta ta"

    "bölgesel bir sorun var, bitiş tarihi 28 ağustos" dendi.


    Genel arıza kaydı olunca, yeni arıza kaydı almıyorlarmış.

    internet ile birçok işimiz var, üstelik okullar kapalı ve çocuklarımın biri lise, diğeri üniversite sınavına girdi. Araştırma yapacaklar, kayıt kuyut işlemleri var ve genel genç davranışı, youtube ve dizi-film izleyecekler, ama yok.


    site de genel kural olarak, çanak kısıtı var, çanak taktıramam, tivibu yok, eşim her gece " dizi, dizi" diye beynimi yiyor.


    yine site içinde büyük bir çoğunluk da, arıza için başvuru yaptıklarında " 28 ağustos'a bekleyin" cevabını alıyorlar.



    toplanıp bölge müdürlüğüne gittik ki site yöneticisi de bizleydi, oradan da aynı cevabı aldık. müşteri ilişkileri ile tek fark, bizi sinirli görünce, görevli arkadaş çay ısmarladı.


    Telekom'u bırakamıyoruz, taahhüdümüz var, cep telefon operatörleri pahalı ve zaten baz istasyon yaptırılmadığı için çekim kalitesi çok düşük.


    netice de ciddi sorun yaşıyoruz. ha bu arada Telekom, çatır çatır fatura kesiyor bize. Faturaya itiraz edince de " başvurumun inceleme aşamasında olduğuna" dair devamlı sms alıyorum.


    Türkiye'nin gelişmiş bir bölgesinde, alt yapısı yeni bir bölge de, Telekom hizmet veremiyor. Ağustos sonuna bitiş termini veriyorlar, vermedikleri hizmetin parasını alıyorlar, taahhüd var diye abobelik iptali yapamıyoruz. Kısaca, "mağduriyet" yaşayanlar kervanına biz de katıldık.


    Allah seni bildiği gibi yapsın Telekom.



    Not: çok dolu ve sinirli olduğum için başınızı şişirdim, affola



    Sevgi ve selamlarımla

  • Geçmiş olsun ilker.gunebakan hocam.Sıkıcı bir durum.Alt yapı telekoma ait olduğu için farklı bir operatöre geçmeniz fayda getirmez.Ama illa değiştireceğim diyorsanız taahhütünüzü değişiklik yapıldığında sizin yerinize ödeyen kampanyalar oluyor farklı oparatörlerde...

    soru-isareti(1).jpgBir ihtimal daha var...

  • ilker.gunebakan sana tavsiyem herşeyin belgesini al bulundur

    Sizi mağdur etmişler tüketici haklarına git yada Telekom â aynen söyle nede olsa konuşulanlar kayıt altında kalıyor

    Vermediği hizmetin ödemesini alamazlar

    Hizmet anlamadığınızi belge ile belirle

    Sen nasıl tahattutunu bozamiyorsan

    Onlarda sizleri zor durumda bırakmaya hakları yok neden 28 Ağustos yoksa teknik servis elemanı yıllık izindemi

    Mağduriyetini araştır bence

    Karşılığını alırsın