Yusuf arkadaşımız Moderatörlüğü bırakmıştır !

  • Arkadaşlar bugün aldığım habere göre Yusuf arkadaşımız görevinden kendi isteği ile ayrılmıştır.Bundan sonra siteyi normal bir üye olarak takip etme kararı almıştır.Site üzerinde geçen tüm emekleri için ona bir teşekkürü borç bilirim.Siteye getirdiğin yenilikler ve güzellikler için teşekkürler Yusuf.

  • Yinede YuSufa buraya devam etmesini öneririmmmmm...Biri kalbini kırmış olabilirrr...FAKAT biri değil birileride onun kalmasını arzuluyosaaa şayet::: DEMEM O ki
    Bi kişiye gönül koyması bi topluluğa gönül koyması anlamına gelmezzz yani gelmemeli. Bence doğru olan buu...

  • Umut'a katılıyorum ;


    * Yusuf'u mod.luğu bıraktıranlara yazıklar olsun .
    * Yusuf eğe Hava... tahminlerini burada yayınlayacaksa yakıştaramadım
    * Ama yinede geri dönmesini çok isterim .

  • Arkadaşlar selam Umut can arkadaşımız haklı olarak neden hoşçakalın demedi diyor.Ben siteyi sadece takip etme kararı almıştım. mod.luğu bırakırken aytaç abiye(admine)özel msjla bildirmiştim konu açması yönünde heralde o da sitedeki yoğunluktan dolayı unutmuş.Havaturkaya ben msj yazdım ama mesajımın yarısından fazlası havaforumla ile ilgili olan iyi düşüncelerimdi yayınlamamışlar nedenini bilmiyorum.Zaten o mesajı kızgınlıkla attım.Dikkat ederseniz o günden sonra havaturkaya msj atmadım.Havaturka olayından dolayı hepinizden özür diliyorum.Aytaç abi benden rica etti siteye devam etmem için onun ricası benim için emirdir.Bu yüzden siteye devam edeceğim.Sizlere sitede 1 kişi yüzünden yaşattığım huzursuzluk ortamından dolayı af buyuruyorum.


    Yusuffb63