28 Aralık - 1 Ocak sistemi (Marmara Özel)

  • Hocam, yazdığınız yazıyı inceledim. Fakat kafama şu soru işareti takıldı. Yazıyı 6 saat önce yazmışsınız yani akşamki güncellemelerden önce. Akşam güncellemelerinde ise yağış ve rüzgar yönü hakkında radikal değişimler oldu. En azından bu yazıyı yazmış olduğunuz saatlere oranla bahsediyorum.


    Karadeniz'de bir AB var ve AB'den dolayı yağış ciddi derecede arttı ve rüzgar yönü belli. Tabi tecrübenizden dolayı size ve tahminlerinize oldukça saygım var ancak akşam güncellemelerine dayanarak durumun bu boyutta olmadığını düşünüyorum. Hayırlı akşamlar.

    Yağış miktarında sizden farklı düşündüğümü sanmıyorum. Karayel illa ki yıldız poyraza dirse edecektir. Yarın tekrar inceleme yapacağım eğer bir değişiklik görursem revize bir yorum yaparım. Yani bu işlerde ben dedim olduculuk yapılmaz inatçı olursan komik duruma düşersin 30 yıldır takip ettiğim hava olayları bana nacizane bunu öğretti. Hayırlı geceler.

  • hocam öncelikle konunuz hayırlı olsun bu sistemde Tekirdağ saray nasıl bir yağış alır hiçbir konuda sarayın emaresi ni göremedim şimdiden teşekkür ederim

  • @wildleo1907 Hocam Hayırlı olsun,ama sistem Garip bi hal almaya başlamış Sistem Sanki Marmara'nın Batısında asılı kalıyor Ülkemizin tamamını güzelce Tarayamıyor Dediginiz gibi Marmara'ya özel sanki bu sistem Ben mi Yanlış görüyorum Ecmwf yi...

  • Persembe gunu yagis beklemiyorum yaziyorsun..


    Asagida okullar yuzde 80 tatil olur cuma diyosun


    Kendinle celisiyorsun..


    Bunu soyleyincede ceza veriyorsunuz..


    Ve ayrica.. 2 ila 5 cm tutar iste hafif tutar.. gibi soylemler kanimca tahmin degildir..


    Tahmin demek semih beyin yaptigi gibi. Cesaret ister.. 35 Cm diyor.. tedirgin olmuyor .. Siz tedirginsiniz..

  • keşke öyle olsa ben istemez miyim ama görünen durum bu. Ocak ilk haftası sistemi çok daha kuvvetli ve sapasağlam geliyor o sistemde otomatige alacağım ben de :gun_bandana:

    Hocam buranın konusu değil ama GFS 10'una doğru sinyali çakmış. O sistemin gelebilitesi nedir ?

  • 1. Ben cm tahmini yapmam
    2. Ben kendimle çelismem zira yazmayı becerebildigini ancak okumayı henüz iyi yapamadığını görüyorum. Perşembe akşam saatlerinde il genelinde yağışların kara döneceğini zaten yazmıştım belli ki senin niyetin farklı. Tatil konusuna gelince elbette İstanbulda bir okul tatil haberi gelecekse bu ancak Cuma sabaha karşı veya Perşembe gece yarısı yani yağış tam hızını alıp radar takibi de beraberinde yapılabildiği bir zaman diliminde yapılır.
    3. İstedigin kişinin tahminine güvenebilirsin, bu işler cesaretle olmaz bilgi ve tecrübeyle olur Semih kardeşim de kendi birikimi ve bilgisine güvenerek tahmin yapmıştır. Cesaretle ilgisi yok yani konunun.
    4. Üslubuna biraz daha dikkat edersen sevinirim.

  • Hocam Sakarya nezdinde özel bi tahminizi alabilir miyim ? Çok fazla kafa karışıklıgı var

    Yağış sıkıntısı yok ancak sıcaklıklar için aynısını söyleyemeyeceğim. Özellikle Cuma ve Cumartesi öğleden sonraya kadar kuvvetli kar yağışı bekliyorum.

  • 1. Uslupla ilgili herhangi bir saygisizlik yapmadim. Hakaret vs gibi biseyde yok.. Yaptiysamda Affola..


    2. Persembe aksam baslayacak kar yagisinin asiri derecede fazla olmasi lazimki cuma okullari tatil etsin.. Fakat boyle asiri bir beklentiniz yokki yazinizda..


    3. Ortada bir sistem var bu sisteme ben 5 10 cm bekliyorum desem 40 cm yagsa.. yine benim tahminim tutmus oluyor sonucta kar yagdi =) Bana sorarsan kolaya kacmak oluyor bu..


    4. Tatli Ruyalar..