Adım Mehmet . İstanbulluyum.34 yaşındayım.
Çocukken meteorolog olmayı isteyen biriydim, pilot oldum.
Aynı gün içerisinde güzel hava hadiseleri görüyorum şanslıyım.
B777-B787 uçağında görevimi yapıyorum.
Adım Mehmet . İstanbulluyum.34 yaşındayım.
Çocukken meteorolog olmayı isteyen biriydim, pilot oldum.
Aynı gün içerisinde güzel hava hadiseleri görüyorum şanslıyım.
B777-B787 uçağında görevimi yapıyorum.
Bırakın demagojiyi , laf cambazlıklarını , kurtlar vadisi laflarını..
Askerliği biz de yaptık.
Silah fotoğrafını çoluk çocuğun gözüne sokmadık.
Çünkü şiddetten de ağzı yanan toplumuz.
Mahalle delikanlılığı yapmaya gerek yok.
Kimseye kelime oyunu yapacak ihtiyaçta değilim.
Umarım siz de Türkçenizi düzeltirsiniz.
Kabul etmediğiniz şikayet ve önerilerimi ben Samet beye iletirim.
İyi forumlar.
1-)Forumlar herkes istediğini özgürce hakaret etmeden söyleyebildiği için vardır.
2-)‘Burası dingonun ahırı değil ‘ sözü sizin kendi formunuza yaptığınız ihanettir , böyle bir üslub böyle bir benzetme olamaz.
3-)Sizler ve adminler en iyisini biliyorsanız ve eleştiriye açık değilseniz ; Sizlere İyi Forumlar.
Merhaba,
1-)Uzun süredir formunu takip ediyorum ancak son 1-2 yıl içerisinde insanların yaptığı yorumlara karşı bir agresiflik,mekanın sahibi benim havaları seziyorum.
İnsanlar sıcak sistem gelebilir , soğuma gerçekleşmeyebilir,kış bitti diyebilir,bu bir yorumdur forumun amacı da Budur zaten adından da belli; Havaforum.
2-) Bazı sayfalarda arkadaşların `Buraya da herkes yazabiliyor mu ? ‘ dediklerini görüyorum.
Tüm sayfalara yorum görüş yapmayı yasaklayın o zaman , ama adımız forum olsun bu da çelişki bana göre.
3-) Bazı profil fotoğraflarında şiddet içerikli fotolar ( silah vs) görüyorum.Yaşça küçük üyelerimiz açısından sakıncalı olduğunu düşünüyorum.
Saygılarımla,
Küçükçekmece yoğun yağış görüş düşük
yine çok ağır yine hata veriyor site 😏
İstanbul havalimanı tahmin raporları yoğun kar yağışı için 23:00 ı , yüzde 40 ihtimalle de gece saat 2 den sonra kısa süreli tipiye işaret ediyor.
ulan bi ateş edelim bidaha nasip olur mu bilinmez :gun_bandana:rk23_kgigf-123rk223_kgigf-12351:hfyeni (29):
:gun_bandana:rk23_kgigf-123rk223_kgigf-12351 ben de edicem acayip kıskandım
Kartal sahil 4 dereceden düşmüyor. Sistem benim konumum adına fos çıktı patladı gitti bana troll diyen gelsin kartal sahile yağmurun tadını çıkarsın. Kar alan yerlerdeki arkadaşlar bol şans iyi eğlenceler dilerim.
camdan bakmaca yok ama sonra bak
geliyor....ufak geçişlerle tipi yapacak gibi...
İstanbul sayfası her zaman herkese açık durumda idi.
Talebinizi model sayfasına iletirseniz ilgili cevaba daha çabuk ulaşırsınız.
bır sey sorabılır mıyım?bu sayfa neden herkese acıldı.daha dogrusu butun konulara herkes yazabılıyor su an?
bır sey sorabılır mıyım?bu sayfa neden herkese acıldı.daha dogrusu butun konulara herkes yazabılıyor su an?
Tüm sayfaları kapatın , kendiniz yazın kendiniz oynayın madem ne diyeyim
Volcanic Ash / Manila
Meydan uçuşlara kapatıldı
Yukarıda bir makale attım Max ile ilgili .
Evet aerodinamik sorunlar var ama yaşanan olayların tek nedeni MCAS değil .
Sensor arıza ile başlayıp sorunun çözülmemesi ve sonrasında MCAS in çalışmasını anlatıyor .
umarım bir daha böyle kırımlar yaşanmaz
bakın bu da airbusta yaşanan sorun
http://www.kokpit.aero/airbus-a32neo-motor-sorunu
keşke hiç sorun olmasa..
Ama insanoğlu o şöyle bu böyle diye kullanmıyorum demez.Belli bir dönem sonra unutulur ve herşey eskisi gibi olur sonra.
jokerist hocam müsaitseniz, Max serisinin kaderi yani geleceği hakkında fikirlerinizi duymak isterim. Hem global; hemde Türkiye adına. Kabin içinde olanların fikri nedir yani, hep yolcu gözüyle bakılıyor.
Görünen o ki uçak testleri geçtikten sonra bir şekilde uçuşlara başlayacak gibi.
12 tane Türkiye’de , 12 tanesi Seattle da olmak üzere 24 uçağımız yatıyor.(Grounded)
Buna istinaden Boeing 120 milyon Dolar tazminat ödemeyi kabul etti.
uçaklar rüzgara karşı iner rüzgarı arkasına alıp kalkarlar uzmanlar uyarmıstı kuzeydoğu güneybatı yönunde yapılsın diye ama dinemediler şimdi hem şirketler hem yolcular mağdur oluyor.
uçaklar rüzgarı arkasına alıp kalkmak istemezler , düzeltelim..
https://www.aviationtoday.com/…-as-contributing-factors/
çok okursak çok daha doğru bilgilere ulaşırız 😉