Havaforum'un Değerli Üyelerine Duyuru


  • Değerli Arkadaşlar,

    Sevgili kar seven dostlar, gönüllü meteorologlar, amatör tahminciler hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.

    11. seneme girdiğim bu platformda her zaman sevgi, saygı ve sahiplenme gördüm bazen yaşıma bazen bilgime bazen de tecrübeme duymuş olduğunuz saygıyı her zaman hissettirdiniz bana. Öncelikle bunun için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Hayatın yoğun temposu içerisinde bazen evimizden bazen işimizden bazen de diğer sosyal zamanımızdan gönüllü fedakarlıklarla bu güzel ortama katkı sağlamaya çalıştık. İş hayatı, ev hayatı, kariyer hedefleri bazen insanları o en verimli olmaları gereken yaşlarda öylesine bir cenderenin içine sokuyor ki zaman size yetmiyor keşke bir gün 30 saat olsa diyorsunuz. Eminim benim gibi düşünen onlarcanız şu anda kafa sallıyorsunuzdur.

    Ben bu akşam itibariyle aktif yazarlık görevimi askıya aldığım haberini sizlere vermek için bu başlığı açtım. Biliyorum birçoğunuz benden bu akşam içinde "Sibirya" geçen etkileyici bir başlık ile karşınıza çıkmamı bekliyordunuz. Sizleri bu anlamda hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim.

    Yalnız altını çizerek ifade etmek istediğim bir konu var o da şu; özellikle bünyemizde ayrılıkların olduğu böyle bir dönemde benimkinin bir ayrılık olmadığını bilmenizi istiyorum. Ben Dr. Serkan Adalıoğlu olarak burada HF AİLESİ içerisinde sizlerin arasında bulunmaya vakit buldukça çeşitli konularda görüşlerimle katkı yapmaya devam edeceğim. Bana bu imkanı sağlayan değerli dostum Aytac kardeşime hepinizin huzurunda teşekkür ederim.

    Teşekkürlerden konu açılmışken emektar Samet kardeşime ayrı bir teşekkür etmek istiyorum az kahrımızı çekmemiştir. Şu anda görev yapan veya geçmişte görev yapmış olan tün moderatör arkadaşlarıma da vermiş oldukları katkılardan dolayı teşekkür etmek istiyorum. Kendisini geçmişte incittiğim kim varsa herkesten özür diliyorum. Narsil (baybars) senden ayrıca özür diliyorum umarım sen de beni birazcık tanımışsındır.

    berkay_tuku  divane  chronic53  maestro_fizik  tahminci @4 Şubat Vintersaga  GabelBerg_10 ve adını tek tek sayamadığım tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

    Her şey gönlümüzce olsun,

    Sağlık ve mutluluk dolu günler dilerim.

  • Hocam size olan sevgi ve saygımız kelimelerle ifade edilmez.

    Bu zamana kadar çok soru sorduk, çok başınızı ağrıttık. Umarım bize hakkınızı helal edersiniz.


    Her zaman kalbimizdesiniz, baş tacımızsınız.


    Sizi tanımak, sizden bir şeyler öğrenmek benim için bir şerefti. Ömrüm boyunca bu şerefe nail olmanın gururunu taşıyacağım.

  • wildleo1907 hocam siz benden yaşça da büyüksünüz, özürlük birşey yok, yaşanmışlıklar geride kaldı, asıl ben küçüğünüz olarak hatam varsa,sizi üzdüysem özür dilerim, bu forumun en değerli yazarı olduğunuzu bu zaman diliminde herkese gösterdiniz. Akademik çalışmalarınızı biraz rahatlattıktan sonra sizi yine aktif görmek isteyeceğiz. Daha nice sistemleri burada yaşayacağız inşallah.


    Sağlıcakla kalın..

    İnsan iyiliği kadar taşlanır, merhameti kadar dışlanır, kulluğu kadar da sınanır

  • AAAA.Hocam ben şok ben şok.yanı bu kadar guzel bır turkceyle can evımden vurdunuz sahsen beni..Saymış oldugunuz sebeplerden dolayı tabıkı anlarım sızı ve zaten sorgulama haddıne de sahıp degılım ama cok uzudunuz benı ve eminimki bir cok kısıyı.Askıya alıyorum dedınız.ben de kendı adıma buna bıraz dınlenmeye ıhtıyacım var anlamında yorumluyorum.hafta da olsa ayda da olsa bır ıkı yorumunuz beklerız.havadan sudan her seyden konusalım.sız cok sevılen bır ınsnsınız emınım.bunuda unutmayın sevgılı hocam..sız ıyı olun yeterkı..

  • Hocam size olan sevgi ve saygımız kelimelerle ifade edilmez.

    Bu zamana kadar çok soru sorduk, çok başınızı ağrıttık. Umarım bize hakkınızı helal edersiniz.

    Her zaman kalbimizdesiniz, baş tacımızsınız.

    Sizi tanımak, sizden bir şeyler öğrenmek benim için bir şerefti.

    Siz de hakkınızı helal edin. O şeref bana aittir her zaman güzel kardeşim, altın kalpli hemşerim sağol

  • AAAA.Hocam ben şok ben şok.yanı bu kadar guzel bır turkceyle can evımden vurdunuz sahsen beni..Saymış oldugunuz sebeplerden dolayı tabıkı anlarım sızı ve zaten sorgulama haddıne de sahıp degılım ama cok uzudunuz benı ve eminimki bir cok kısıyı.Askıya alıyorum dedınız.ben de kendı adıma buna bıraz dınlenmeye ıhtıyacım var anlamında yorumluyorum.hafta da olsa ayda da olsa bır ıkı yorumunuz beklerız.havadan sudan her seyden konusalım.sız cok sevılen bır ınsnsınız emınım.bunuda unutmayın sevgılı hocam..sız ıyı olun yeterkı..

    Siz de öyle değerli kardeşim. Düşündüğünüzden daha sık yazmaya çalışacağım. Gerçekten çok yorgunum.

  • Üzdünüz hocam, hayırlısı olsun ama bırakıp gitmeyin sizin bilgilerinize çok ihtiyacımız var..

    İnşallah en kısa zamanda dönersiniz...

    Saygılarımla.

    Snow Depht / Beylidüzü

    Kara Aşık Olmak Delilik Değil bir Sevdadır...

    hava-yagmusrs23333323333hava-yagmusrs23333323333hava-yagmusrs23333323333

What's Happening in the Forum?

    1. Topic
    2. Replies
    3. Last Reply
    1. İstanbul Özel Raporlar-Yorumlar 3.1k

      • Aytac
    2. Replies
      3.1k
      Views
      452k
      3.1k
    3. muharrem24

    1. Konu Dışı [Genel Sohbet] 8.6k

      • Interstellar
    2. Replies
      8.6k
      Views
      382k
      8.6k
    3. Snowman 41

    1. Ankara Özel Raporlar - Yorumlar 4.3k

      • KarTutkusu03
    2. Replies
      4.3k
      Views
      399k
      4.3k
    3. GOJIRA

    1. 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (2021) 402

      • Narsil
    2. Replies
      402
      Views
      10k
      402
    3. Orasa

    1. Batı Karadeniz Bölgesi Raporlar-Yorumlar 1.6k

      • Narsil
    2. Replies
      1.6k
      Views
      90k
      1.6k
    3. haritaci6741

    1. GFS-ECMWF-UKMO Yorumlamaları (Mart-Nisan-Mayıs-Haziran-Temmuz-Ağustos-Eylül-Ekim 2021) 715

      • Samet
    2. Replies
      715
      Views
      170k
      715
    3. 4 Şubat

En Çok İfade Gönderilenler

    1. Topic
    2. Replies
    3. Last Reply
    1. HF 2021 Yaz Ligi Yarışması 2 (19.06.2021)

      • Samet
    2. Replies
      0
      Views
      169
    1. HF 2021 Yaz Ligi Yarışması 2 (19.06.2021) Genel Yorumlama 11

      • Samet
    2. Replies
      11
      Views
      287
      11
    3. karasah

    1. HF 2021 Yaz Ligi Yarışması 1 (12.06.2021) 47

      • Samet
    2. Replies
      47
      Views
      613
      47
    3. YAHYA

    1. HF 2021 Yaz Ligi Yarışması 1 (12.06.2021) Genel Yorumlama 177

      • Samet
    2. Replies
      177
      Views
      3.1k
      177
    3. Samet

    1. 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (2021) 402

      • Narsil
    2. Replies
      402
      Views
      10k
      402
    3. Orasa

    1. HF 2021 Yaz Sezonu Ligi // Duyuru Konusu 20

      • Samet
    2. Replies
      20
      Views
      647
      20
    3. arnavut

    1. Anadolu'da Sezonun Son Kar Yağışları 4

      • Storm Chaser
    2. Replies
      4
      Views
      1.4k
      4
    3. katre7878