2018.
GFS-ECMWF-UKMO YORUMLAMALARI (Şubat-Mart 2022)
- Samet
- Geschlossen
06:30-08:15 (GFS Sabah)
09:00-10:00 (ECMWF Sabah)
12:30-14:15 (GFS Öğlen)
18:30-20:15 (GFS Akşam)
21:00-22:00 (ECMWF Akşam)
00:30-02:15 (GFS Gece)
-
-
İngiltere civarındaki alçak güneye kayacak İtalya tarafına doğru çekebilir orada yb olsa daha iyiydi. Bakalım 216da belli olacak.
O kadar ufak detaylar düzelebilir diye söyledim hocam. Yoksa bu güncelleme özelinde söylediğinizde yüzde yüz haklısınız.
-
Evet o 1010luk alçak işi bozdu avrupaya çeker vakum gibi. Batı avrupada yüksek olmalı.
-
Dönüş hareketi ile bize iner gibi İtalya üzerindeki ull güneydoğulu hareket eder
-
2018.
Uzgun surat atmayin hemen durun cok çok güzel yerlere evrilebilir bu durum. İskandinavya uzerinde blokaj beklenen bir seydi zaten.
-
O kadar ufak detaylar düzelebilir diye söyledim hocam. Yoksa bu güncelleme özelinde söylediğinizde yüzde yüz haklısınız.
Sabahla alakası yok gene değişir bu zaten. Bize gelmesi daha olası gibi gözüküyor balkanlar civarına inip.
-
240 h
Karalar bağlamaya gerek yok tehlikeli olsa da güzel bir sinoptik. Daha vade uzun.
-
2018.
Mümkün değil. 2018 faciasına sebep olan iskandinav'yanın bile kuzeyinde kalan, swalbard civarlarında, yükseğin top formunu alması ve güneyinden soğukları pompalamasıydı.
Bu sinoptikte çok güçlü ab var doğuda ve yükseğe muhtaç değil. Ayrıca soğukları eteğine takacak 1050 gibi bir yüksekte yok zaten.
O yüzden her halükarda o ab topu bize iner.
-
-
Evet Avrupa ile rekabet başladı. Sıcak çıktılardan biri daha
-
Ecmwf akşam toplam yağış ve kar
-
Avrupa avrupa duy sesimizi Çok küçük bir detay bile nasıll büyük sonuçlar doğuruyor görüyoruz. Ama bu sinoptikte italya üstünde ki ull pekte mantıklı bir oluşum içinde değil. Biraz deneme yapmış o noktada. Kontrol ve yarın sabah bakalım bir de ne diyecek
-
Yalnız artık çoğu modelin mutabık olduğu konu Avrasya'ya yarayacak etkili bir yer değiştirme olacağı 2018 bunun hallicesi denebilir hatta o klasmanda bir salınım. Vurduğu bölgeye Mart efsanesi yaşatması muhtemel artık heyecanlı takipler başlıyor
-
ECM ENS sistemi İtalya tarafına vermiş olsa da kuzeyimizde çok ciddi soğuklar öngördü 168h dan model sonuna kadar.Bu haliyle boş geçmez diye düşünüyorum ülkemizi.
-
Ladies and gentlemen, welcome a board. We will fly with HF Airlines about 1.30 hours. Our flight number is HF25022022. Captain pilot is Aykut Please fasten your seatbelt. Have a good fly.
Beyler ve bayanlar, uçuşa hoşgeldiniz. Yaklaşık 1.30 saat boyunca HF Airlines ile uçacağız. Uçuş numaramız HF25022022. Kaptan pilotumuz Aykut Lütfen kemerlerimizi bağlayalım. İyi uçuşlar.
Vintersaga Gözler doluyor..
-
-
-
Ladies and gentlemen, welcome a board. We will fly with HF Airlines about 1.30 hours. Our flight number is HF25022022. Captain pilot is Aykut Please fasten your seatbelt. Have a good fly.
Beyler ve bayanlar, uçuşa hoşgeldiniz. Yaklaşık 1.30 saat boyunca HF Airlines ile uçacağız. Uçuş numaramız HF25022022. Kaptan pilotumuz Aykut Lütfen kemerlerimizi bağlayalım. İyi uçuşlar.
Vintersaga Gözler doluyor..
Tam olarak bundan oldu:
-
-