forum.havaforum.com/attachment/12303/
Eger guclu bir sistem istiyosak ;
1 Numarali yerdeki yb nin İngiltere tarafina yol almasi gerekiyordu. Bu ihtimal yuzde 5 o yuzden uzerinde durmaya gerek yok.
2 Numarali yerde yuvarlak icine aldigim alanda yb olmali eger yb olmaz ise Izlanda sarkan a.b ile bize inen soguk hava öpüşür 850 de eksi 5 ile eksi 10 arasi girer buda isimize pek yaramaz.
Bunun icin 1045 lik yb alaninin okadar fazla kuzeydoguya hareket etmemesi lazim. Yatay olarak fazla bir alan kaplamadigi icin yuvarlak icine aldigim alanda bombe yapiyor ve yerini a.b ye birakiyor.
3 Numarali yerdeki a.b alaninin doguya dogru hareket ederek sogugu bize cekmesi lazim. Eger 2 numarali alan gerceklesirse 3 numarali alan otomatikman gerceklesecektir. Sistemin anahtari 2 numarali alandadir.
Gfs ye cokta kizmayin. Eger orta alandaki yb Gfs deki gibi cok kuzeye cikmadan hafif dogulu yerlesirse beklentimiz yine gerceklesecektir.
Kisaca ; Gfs de yb daha batili olmali. Ukmo da ise biraz daha dogulu yada guneyli olmali ki 2 numarali yerdeki bosluk yb ile dolsun Izlandaya gecit vermesin. Aksam ki guncellemeler onemli..
2 numarali alan yb ile dolarsa eksi 12 ile eksi 14 arasi bir deger girer.
Cizimi telefondan yaptigim icin dandik oldu. k.bakmayin.